تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, | 15:11 | نویسنده : فریماه

من دیگه عکس نمیذارم

البته از فوتبالیست ها

کلا از فوتبال اومدم بیرون

ولی این وب برا همه چی هست فقط فوتبال نیست

 به خدا الان بم بگن بهمن مالکی و محسن مسلمان و پیام صادقیان و اصلا فرهاد مجیدی میان خونتون اصلا ذوق نمیکنم



نظرات شما عزیزان:

عاطفه
ساعت20:20---2 بهمن 1391
من بازم به وبت سر ميزنم،چه فوتبالى باشه چه غيرفوتبالى. ما دوستت داريم
پاسخ::)


bluelover
ساعت13:46---2 بهمن 1391
چی شد یه دفعه ای از فوتبال کناره گیری کردی حیفه که

عاطفه
ساعت13:40---2 بهمن 1391
سلام،چرا ديگه آپ نميكنى؟بابا،ما به غير فوتباليش هم راضى هستيم.

پرستو خانم ميتونه اطلاعاتى در مورد پيام بده؟
پاسخ:غیر فوتبالی اپ میکنم نمیدیونم


parastoo
ساعت10:47---30 دی 1391
man ba jofteshoon . yani hamashoon dar ertbatam ... shomarashono vasat mizaram



makhsoosan payam ... khasi migam beheshoon




پاسخ:چه جوری؟


ياسمين
ساعت3:07---30 دی 1391
اواااااااااااااا واقعاً ؟؟؟؟

عاطفه
ساعت13:14---28 دی 1391
محسن رو هم ديدى؟ اخلاقشون خوب بود خوش برخورد بودن؟
پاسخ:اونو هم تو فرودگاه دیدم باز برخوردی باهاش نداشتم


عاطفه
ساعت13:12---28 دی 1391
حتى اگه اصرار كنم؟

حتى در حد دو عكس از محسن وپيام؟

راستى تو كه پيام رو ديدى نظرت در موردش چيه؟
پاسخ:ببین من دیدمش باش حرف نزدم که تو فرودگاه دیدمشون


عاطفه
ساعت22:03---27 دی 1391
شما تو نظرات گفته بودى هر روز پيام رو ميبينى،اگه فضولى نباشه ميتونم بپرسم چطورى؟


آدرس فيسبوك پيام و محسن رو دارى؟
پاسخ:نمیدونم در جواب نظر کی گفته بودم ولی باهاش شوخی کرده بودم من دو بار دیدمش همین نه ندارم اصلا ممکنه خودشون نباشن


عاطفه
ساعت21:46---27 دی 1391
نه،خواهش ميكنم اين كار رو نكن.از ناراحتى دارم سكته ميكنم چرا اين تصميم رو گرفتى؟ من منتظر عكس از محسن بودم،اما حالا...اگه امكان داره نظرت رو عوض كن.
پاسخ:سکته نکن اخه اصلا از فوتبال کلا خوشم نمیاد رفتم سمت شعر و شاعری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ