سلااااااااااااااااااااام
تاريخ : سه شنبه 14 آذر 1398برچسب:, | 15:14 | نویسنده : بنفشه

سلام بر همه

ما بنفشه و فریماه هستیم.

دو دوست استقلالی.

امیدوارم از دیدن این وب لذت ببرید

برای بازدیدکنندگان قدیمیمون هم بگم این همون یسنا1390 قدیمیه که پس از حدود شش ماه تعطیلی تصمیم گرفتیم دوباره کارمون رو شروع کنیم

امیدوارم با حمایتتون وب دوباره مثل قبل یکی از پر بازدیدترین وب های استقلالی بشه.

هر درخواستی داشتین بگین تا بذاریم تو نظر سنجی وب هم شرکت کنید.

پاسخ هایی که بهتون داده میشه اونایی که رنگشون بنفشه رو من بتون جواب دادم و اونایی که صورتیه فریماه

نظر هم نشه فراموش.

این هم ایمیل وب هست.

yasna2012lxb@yahoo.com

اگه عکسی خواستید بگید تا بفرستیم و عکسی هم داشتین برامون بفرستید و جاش چیزی رو که میخواهید بگید تا بهتون بدیم.

عضو وبلاگ و خبر نامه هم لطف کنید بشید اعضا مطالبی هست که فقط اونا میتونن ببینن و اعضای خبرنامه هم براشون چیز میفرستیم

موفق باشید همگی

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
                       فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
                                        فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز



نظرات شما عزیزان:

شیوا
ساعت10:13---25 دی 1391

سلام گلم خوبی؟وبلاگت را دیدم متن خوب قالب خوبی داشتی.
من که خوشم اومد از وبلاگت.
ولی یه چیز بدی دیدم تو وبلاگت میدونی چیه؟
آمار وبلاگت خیلی کم بود اگه دوست داری وبلاگت بازدیدش بره بالا بیا تو این سایت وبلاگت را
ثبت کن من خودم به شخصه امتحان کردمم هم وبلاگم معروف شد در گوگل
هم آمار وبلاگم آمارش رفت بالا



mahsa
ساعت21:40---12 دی 1391
وووووووویی ! عکس آ تو خونش رو گذاشتی
خوندی مصاحبش رو ؟؟ من فک میکردم سیاوش داداشش متاهل باشه چون پارسال تو صندلی داغ خود آرش گف همه خواهر برادرام ازدواجیدن!


بنفشه
ساعت19:43---21 آذر 1391
وووی منم میخوام باهم دوس شدین؟؟
پاسخ:با کی هستی مرگ من عکسا بده


ياسمين
ساعت19:35---21 آذر 1391
سلاااااااااااام بنفشه و فريماه جون . خوشششششحالم از اينكه دوباره وبتون راه اندازى شد من تا وب قبلى شما رو پيدا كردم شما وب رو بستيد الان هم خيلى خوشحالم كه دوباره برگشتين . همين الان هم عضو شدم . عكساتون هم خييييلى قشنگ بود تقريباً همش جديد بود دسسسسسسستتون درد نكنه . موفق بااااااااشيد
پاسخ:مرسی عزیزم


پروا
ساعت16:58---18 آذر 1391

سلام

ازاينکه باز شروع به کار کردين خوش هالم مو فق باشيد .


ساعت20:15---17 آذر 1391
سلام بیاببین ازاین تیمی که من دربارش نوشتم خوشت میادتیمش ایرانی نیست منم استقلالیم پس منتظرم حتمابیا

حامد
ساعت20:15---17 آذر 1391
سلام بیاببین ازاین تیمی که من دربارش نوشتم خوشت میادتیمش ایرانی نیست منم استقلالیم پس منتظرم حتمابیا

راضی
ساعت15:36---17 آذر 1391
از زن و بچه جواد نکونام هم عکس بزارپاسخ:من که ندا رم

راضی
ساعت23:29---16 آذر 1391
ایول دستت درد نکنه عالیپاسخ:خواهش میکنم کار خوبی کردی

ساعت22:32---16 آذر 1391
سلام....تبريک برا اينکه باز شروع ب کار کردين....من ميل ندارم چجوري عضوشم
....................................
اسمتو بزن بعدش بنویس @yahoo.com
طوری نیس
پاسخ:بنفشههههههههههه مگه میشه با ایمیل ی بدبخت دیگه ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ